bor, bormarketing, borkultúra

aBorcégér

Az árak

2015. április 22. - LINOLEA

A hatékony márkaépítés (minimum) két évet igényel, a legkisebb csomag, az Icce 4 hónapos, ez egy kampány, a Módszer egyszeri végigfuttatása, havi költsége 50 e Ft, ebben benne van a telefon és utazási költség is. Egy fázis mindig négy hónapos, szeptembertől januárig illetve februártól júniusig tart, a január, illetve a július-augusztus takarékon működik, mert a piac is pihen, ez az értékelés és felkészülés időszaka a következő fázisra, illetve nyáron részt vehetünk mindenféle fesztiválokon. Az éves Pint értelemszerűen két fázis, a két éves Akónál más a helyzet, ott a honorunkhoz 4 % eladás utáni részesedés is jár nekünk, így válunk közvetlenül érdekeltté és így vagyunk rákényszerítve az állandó, dinamikus pörgésre. Az extrák (kiadvány, grafikai munka, fotózás, http://www.pixeltaster.com/, vagy film, http://www.narvalfilm.hu/) külön költséget jelentenek, anyalapunkban, a Borigo magazinban egy fél oldalas kedvezményes borcégéres anyag 60 e, egy egész oldalas cikk vagy hirdetés 120 e Ft, ez egyet fizet négyet kap-dolog, mert a borigós anyag megjelenik a Borigo online-on (www.borigo.hu), aBorcégéren és a Facebookon is. 

Egy video gyártási költsége:

- operatőr: 30 000. –

- kamera - és hangtechnika: 30 000. –

- utómunka: 40 000. –

- moderátor: 50 000.–

- ezen felül felmerülhet jogtiszta zenék vásárlásának költsége.

- egyéb költségek: üzemanyag, esetleges szállásköltség.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aborceger.blog.hu/api/trackback/id/tr996672797