bor, bormarketing, borkultúra

aBorcégér

A Borcégér

2015. március 01. - LINOLEA

Mi a fő szekszepílünk, miben vagyunk mások, mint a többi borral foglalkozó marketing-ügynökség?

  •      Az első, hogy nem vagyunk marketing-ügynökség, hanem „csak” egy projektalapon dolgozó csapat, amelynek tagjai konyítanak a borhoz, ami korántsem mondható el minden bormarketing-kommunikációval, PR-ral és reklámmal foglalkozó vállalkozásról.   
  •      A második, hogy a hagyományos, offline és online kommunikáció mellett, a fogalmat tágan értelmezve vállaljuk a pince képviseletét, a kapcsolatfelvételt a gasztronómiával és a borkereskedelemmel. Ez utóbbi a legfontosabb: hogy legyen minél több jó arc és/vagy kereskedőház, aki menedzseli a bort és biztosítja az elérhetőségét, mert a világ legjobb bora és legjobb kommunikációja sem ér semmit, ha nincs egy jó kalmárod, legyen az kisker vagy nagyker. Mi kicsikkel és nagyokkal egyaránt foglalkozunk, nem gondoljuk, hogy csak a kézműves, vagy hogy csak a high tech bor a jó, eleve hamisnak, amatőrnek és butának tartjuk ezt a szembeállítást.  
  •      A harmadik, hogy komplett, professzionális filmeket tudunk forgatni egy-egy termékről, borászról, pincészetről vagy étteremről, nagyon kedvező költségekkel, kétszer nyertünk második díjat nyert a borfilm-fesztiválon, legutóbb kéttucatnyi versenyző között a Tompadoctor Somlón című dolgozattal ld https://www.youtube.com/watch?v=j_OWc2qkv9A
  • Menet közben rájöttünk, hogy még jobb rövid,1-3 perces, világszínvonalú, pörgős, vicces spotokat készíteni, melyeket bárki meg tud nézni az okostelóján, úgyhogy űjyabban ebben is utazunk, ld www.framestorming.hu
  • Végül a negyedik: jóárasítottuk a szolgáltatásainkat, nem kaszálni akarunk, ismerjük a jelen honi piaci realitásait, kínálati és keresleti oldalról egyaránt… Korrekt áron hosszú távú, egymásra építkező elemekből álló, nagyon kreatív, eredeti munkát igyekszünk végezni, olyat, ami valóban ösztönzi az eladást, ismertebbé tesz egy terméket (márkát), és a második üzleti évtől mérhető eredményeket és forgalom-növekedést generál.   ld. A módszer-t. 

Háttériparunkat a stratégiai kommunikációval foglalkozó B and Partners Kft. biztosítja:

B and Partners Kft
1092 Ráday u. 20.
Adószám: 13873734-2-43
Cégjegyzék szám: 01-09-877693

Tisztségviselő: Dr. Büky Béláné
Alapítva 2006. december 22.
Bejegyezve 2007. január 23.

Törzstőke 3 M Ft
Hat éves mérleg (öt év árbevétel): 53 633 000 Ft

A bejegyzés trackback címe:

https://aborceger.blog.hu/api/trackback/id/tr486672791